LEI!

Lei av skjerm

lei av munnbind

lei av antibac

lei av å gå på veien når jeg møter noen som går på fortauet.

lei av facetime

lei av å ikke sitte på mormors

eller selma

eller hvilket sted som helst

ute

ute ute ute ute ute på pub!

Lei av tv

lei av pc

lei av at jeg ikke ser mimikken

lei av at stemmene er mjuta

lei av at lebestiften min farger munnbindet rødt inni.

Lei av at brillene dogger HELE fåkkings tida med bunnbind på.

Lei av at munnbindet klør.

Lei av å ikke kunne planlegge en dritt

lei av å være redd for at jeg må debutere i ny jobb på skjerm.

Lei av å ikke gå i byen

eller på butikken

eller noe annet sted.

PISSELEI av å gå på kiosken med munnbind

av å ikke kunne se skikkelig på han søte bak kassa på Narvesen

Hele meg skriker med Lars Lillo Stenbergs stemme: Jeg vil ut! Jeg må ut! Jeg skal ut og drikke meg full! 

BLÆÆÆÆÆ.

takk for merksemda. 







Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Om å føle seg så inn i hel**te usolidarisk med søringan.

En stjerne skinner i natt. Før tusen av de faller grusomt ned.

Om å la et hus dø uten verdighet.